Vrijheidsmuseum en Nederlands Wijnbouwcentrum / Wijngaard de Plack (met Battlefieldtour)

Bezoek het Vrijheidsmuseum en de prachtige omgeving van Groesbeek.

Uw programma:

• Vrijheidsmuseum Basisarrangement (2 à 2,5 uur).
  • Lunch: belegd broodje met kaas, belegd broodje met ham en een broodje rundvleeskroket incl. koffie en thee in het rustiek gelegen restaurant ’t Zwaantje te Mook, op nog geen 15 min. rijden van het museum.
  • Bezoek aan het Nederlands Wijnbouwcentrum (max. 70 pers) of Wijngaard de Plack (max. 30 pers): hier krijgt u een rondleiding in de wijngaard, door de wijnkelder / proeflokaal en aansluitend heeft u een proeverij van 3 Groesbeekse wijnen (1,5 uur).
  • Battlefieldtour: rondrit o.l.v. een deskundige gids langs de bijzondere historische plekken en landingsterreinen van Operatie Market Garden (1,5 uur).

* Plus € 50,00 voor 1 battlefieldtourgids per bus, excl. busvervoer.

€ 51,50 p.p.*