Algemene voorwaarden en bepalingen - Global Ticket

• Het ticket geeft voor één dag toegang het Vrijheidsmuseum, voor één persoon op de vermelde datum en wordt bij binnenkomst in het museum geactiveerd.
  • Bij het verlaten van het Vrijheidsmuseum, maar in ieder geval aan het einde van de dag, vervalt de geldigheid van het ticket.
  • Het is niet mogelijk om een restitutie aan te vragen voor gekochte tickets. Wel kunnen tickets kosteloos worden verplaatst naar een nieuwe datum. Dat kan via: https://tickets.vrijheidsmuseum.nl/nl/ticketsupport
  • Het ticket is niet inwisselbaar voor geld, een ander ticket of anderszins inwisselbaar.
  • Het ticket mag niet worden doorverkocht of anderszins voor commerciële doeleinden worden gebruikt.
  • Korting of gratis entree alleen op vertoon van de desbetreffende kortingskaart. Deze kaart moet fysiek getoond worden. Digitale varianten worden niet geaccepteerd (met uitzondering van de CJP-pas).
  • Online bieden wij niet alle ticketsoorten aan. Kijk op onze website voor een compleet overzicht van de tarieven en tickets die wij hanteren.