donderdag 3 juni 2021

Burgemeester Bruls van Nijmegen komt op voor het Vrijheidsmuseum

Of je nu in Nijmegen woont, in de omgeving of ergens anders in Nederland, iedereen voelt betrokkenheid bij het Vrijheidsmuseum. Daarom alleen al is het Vrijheidsmuseum van grote waarde. Dat is in een notendop hoe burgemeester Bruls van Nijmegen erover denkt: “Hier wordt niet alleen het verhaal van Nijmegen als frontstad verteld, het gaat over de geschiedenis van ons allemaal. Als iedereen een bijdrage levert, klein of groot, blijft het Vrijheidsmuseum tot in lengte van dagen bestaan. Dus kom op, laten we dat doen.

Kom zelf een kijkje nemen, het museum is open vanaf 5 juni. En met uw steun blijft dat zo, ook in de toekomst!

Kom op voor het vrijheidsmuseum en doneer via: www.komopvoorhetvrijheidsmuseum.nl

Bekijk hier het filmpje waarin hij vertelt waarom hij het bestaan van het museum zo belangrijk vindt:

Door COVID-19 is het Vrijheidsmuseum in de laatste 15 maanden bijna 10 maanden gesloten geweest. Voor een museum dat bijna geen subsidie heeft is dat rampzalig. Al vanaf de oprichting in 1987 doet het museum het nagenoeg op eigen kracht, maar in deze zware tijd lukt dat niet. De financiële nood is hoog. Het museum mag niet omvallen of vleugellam raken! Laat dat alsjeblieft niet gebeuren. Met uw bijdrage kunnen wij onze vrijheidsboodschap blijven uitdragen. Kom op voor het Vrijheidsmuseum en steun ons!