"Kijk je ogen uit!"-familiedag

Deze activiteit is voorbij

Kinderactiviteiten

Bezoek tijdens de kerstvakantie het Vrijheidsmuseum! Aan de hand van onze Kijkwijzer (geschikt voor jonge bezoekers van ongeveer 9-13 jaar) maak je een tocht door het museum en kijk je je ogen uit.

Je hoort, ziet en leest verhalen van mensen die tijden de oorlog leefden. Hun ervaringen zijn allemaal verschillend. Met de Kijkwijzer ontdek je het museum op verschillende manieren. Je kijkt naar speciale voorwerpen én je ontdekt het hele museum door middel van opdrachten. Sommige voorwerpen mag je zelfs voelen of vasthouden! Ontdek bijvoorbeeld hoe zwaar de rugzak van een parachutist was of hoe een trui gebreid van hondenhaar voelt. Kom je ook?

Op deze dagen gelden er ook speciale entreeprijzen. Voor een kinderticket betaal je geen € 8,00 maar € 6,00 p.p. Voor ons familieticket (twee volwassenen plus twee kinderen 7-17 jaar) betaal je geen € 43,00 maar slechts € 35,00! Reserveren is niet nodig: je kunt gewoon binnen lopen, dan krijg je van onze medewerkers de Kijkwijzer en kun je gelijk op pad.

Heb je alle opdrachten gedaan? Dan wacht jou een verrassing in ons museumcafé.

Let op: Het is niet mogelijk om met contant geld af te rekenen. Betaling is alleen mogelijk door middel van pinbetalingen of creditcard.

Informatie

Prijs: Kinderen: € 6,00 p.p. Familieticket: € 35,00 (2 volw. + 2 kind 7-17 jaar)
Reserveren: Nee
Datum en tijd: